Díjmentes vállalati workshopok

2019.10.18.

A Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara az IFKA Nonprofit Kft-vel és az INPUT PROGRAMMAL közösen ingyenes vállalati workshopokat kínál, ezzel segítve a munkavállalók mentálhigiénés egészségének megőrzését. A képzéseket a HKIK önkéntes kamarai tagvállalkozásai vehetik igénybe. 

 

MOTIVÁCIÓS WORKSHOP

 

CÉLUNK, HOGY JOBBAN ÉREZD MAGADAT A BŐRŐDBEN OTTHON ÉS A MUNKAHELYEDEN! TALÁLD MEG ÉS FEJLESZD VELÜNK SZEMÉLYES MOTIVÁCIÓIDAT!

 

WORSHOP TARTALMA
•    Mi az a motiváció?
•    Motiváció 3.0
•    Belső és külső mozgatórugók,
•    személyes motivációnk feltárása
•    Önmagunk motiválásának módjai

 

FEJLESZTHETŐ KOMPETENCIÁK
•    Önértékelés
•    Önmotiváció
•    Teljesítmény orientáció
•    Elkötelezettség kialakítása

 

A WORKSHOP MÓDSZERTANA
•    Tréneri prezentáció
•    Saját élményű tanulás
•    Kötetlen és irányított beszélgetések
•    Önálló és csoportos feladatok
•    Szituációs gyakorlatok

 

WORKSHOP IDŐTARTAMA, HELYSZINE, MINIMÁLIS LÉTSZÁMA
•    Tervezett időtartama 2,5 – 3 óra
•    Helyszíne: Az Ön vállalata
•    A workshopot 10 főtől tartjuk meg

 

A workshopokat térítésmentesen biztosítjuk a résztvevőknek, a program a „ Nők a munka világában Heves megyében” (EFOP-1.2.9-17-2017-00046) című pályázat keretében és forrásaiból valósul meg.

AKIK A WORKSHOPOT TARTJÁK :
IFKA Iparfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft. szervezetfejlesztői és trénerei, akik több mint 150 vállalkozásnak segítettek már vezetőik és munkavállalóik képzésében. 

 

JELENTKEZÉS:

 

Nagy Kata

Munkahely: 
Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Beosztás: 
Titkárságvezető
Cím: 
Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 
+ (36) (36) 429 - 612;429 - 613; 429 - 614 / 101
+ (36) (30) 456-2181
E-mail cím: 
kata.nagy@hkik.hu

 

ÖNBIZALOM-ERŐSÍTŐ WORKSHOP

 

CÉLUNK, HOGY A RÉSZTVEVŐK JOBBAN MEGISMERJÉK ÖNMAGUKAT, FELISMERJÉK ÉRTÉKEIKET,  EGÉRTSÉK SAJÁT ÉS MÁSOK VISELKEDÉSÉT, ERŐT MERÍTSENEK SIKEREIKBŐL, JÓ  TULAJDONSÁGAIKBÓL ÉS ELINDULJANAK A FEJLŐDÉS ÚTJÁN.

 

WORKSHOP TARTALMA
•    Önmagunkba tekintés
•    Értékeink, sikereink tudatostítása
•    Önismeret mélyítése

FEJLESZTHETŐ KOMPETENCIÁK
•    Önértékelés
•    Önbizalom társas helyzetekben
•    Frusztrációra és kritikára adott reakció
•    Megküzdési mód

A WORKSHOP MÓDSZERTANA
•    Asszociációs gyakorlatok
•    Kötetlen és irányított beszélgetések
•    Önálló és csoportos feladatok
•    Szituációs gyakorlatok

WORKSHOP IDŐTARTAMA, HELYSZINE, MINIMÁLIS LÉTSZÁMA
•    Tervezett időtartama 2,5 óra
•    Helyszíne: Az Ön vállalata
•    A workshopot 10 főtől tartjuk meg

 

A workshopokat térítésmentesen biztosítjuk a résztvevőknek, a program a „ Nők a munka világában Heves megyében” (EFOP-1.2.9-17-2017-00046) című pályázat keretében és forrásaiból valósul meg.

AKIK A WORKSHOPOT TARTJÁK :
IFKA Iparfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft. szervezetfejlesztői és trénerei, akik több mint 150 vállalkozásnak segítettek már vezetőik és munkavállalóik képzésében. 

 

Jelentkezés: 

 

Nagy Kata

Munkahely: 
Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Beosztás: 
Titkárságvezető
Cím: 
Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 
+ (36) (36) 429 - 612;429 - 613; 429 - 614 / 101
+ (36) (30) 456-2181
E-mail cím: 
kata.nagy@hkik.hu

 

 

„SZEREZZ IDŐT MAGADNAK!” - IDŐGAZDÁLKODÁSI WORKSHOP

 

CÉLUNK, HOGY AZ ÉLETED NE CSUPÁN TŰZOLTÁSBÓL ÁLLJON, HANEM MEGTALÁLD A MUNKÁD ÉS MAGÁNÉLETED KÖZÖTTI OPTIMÁLIS EGYENSÚLYT!

 

 

WORKSHOP TARTALMA
•    Feladatok priorizálása
•    Natural Planning Model
•    Tevékenységek tipizálása fontosság és sürgősség szerint
•    „Időrablók”, csökkentése a munka során
•    Szituációk és tevékenységek proaktív kezelése

 

FEJLESZTHETŐ KOMPETENCIÁK
•    Logikus gondolkodás
•    Tervezés-szervezés
•    Időgazdálkodás
•    Proaktivitás

 

A WORKSHOP MÓDSZERTANA
•    Feladatok priorizálása gyakorlat
•    Tréneri prezentáció tudásátadás céljából
•    Szituációs gyakorlatok az időgazdálkodással kapcsolatban
•    Időgazdálkodási jó gyakorlatok megosztása

 

WORKSHOP IDŐTARTAMA, HELYSZINE, MINIMÁLIS LÉTSZÁMA
•    Tervezett időtartama 2,5 óra
•    Helyszíne: Az Ön vállalata
•    A workshopot 10 főtől tartjuk meg

 

A workshopokat térítésmentesen biztosítjuk a résztvevőknek, a program a „ Nők a munka világában Heves megyében” (EFOP-1.2.9-17-2017-00046) című pályázat keretében és forrásaiból valósul meg.

AKIK A WORKSHOPOT TARTJÁK :

IFKA Iparfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft. szervezetfejlesztői és trénerei, akik több mint 150 vállalkozásnak segítettek már vezetőik és munkavállalóik képzésében. 

 

Jelentkezés:

 

Nagy Kata

Munkahely: 
Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Beosztás: 
Titkárságvezető
Cím: 
Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 
+ (36) (36) 429 - 612;429 - 613; 429 - 614 / 101
+ (36) (30) 456-2181
E-mail cím: 
kata.nagy@hkik.hu

 

 

Nők a munka világában Heves megyében” (EFOP-1.2.9-17-2017-00046)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Heves Megyei  Kereskedelmi és Iparkamara az INPUT programmal közös szervezésben gyakorlatorientált workshopok keretében az INPUT és a PwC szakemberei által kidolgozott tudásanyagokkal térítésmentesen segíti fejleszteni a helyi vállalkozásokat és munkavállalóikat. 

 

Képzéseket az INPUT PROGRAM és a  PricewaterhouseCoopers-szel (PwC) együttműködésben valósítjuk meg. 

Hatékony kommunikáció

 

A kommunikáció minden pillanatunkat átszővi, nincs ez másként a vállalkozásunk esetében sem. Az ötlet megszületésétől, a szervezet létrehozásán át a befektetőkeresésig, a belső és külső kommunikáció minden esetben befolyásolja az eredményességet, a hatékonyságot, ezáltal a sikert. Éppen ezért szükséges a tudatos, proaktív és előremutató kommunikációs elemek meghatározása és alkalmazása, a megfelelő céges kommunikációs kultúra kialakítása. 

 

A képzés célja, hogy tudatosítsa a résztvevőkben a kommunikáció jelentőségét, megismerjék az egyes kommunikációs stratégiák használatából származó előnyöket, gyakorlati tapasztalathoz juttassa a résztvevőket. 

 

Kiknek ajánljuk?
A képzést azoknak ajánljuk, akik érdeklődnek a téma iránt és szeretnék hatékonyabbá tenni kommunikációjukat új eszközök, technikák elsajátítása révén. 

A képzés tartalma:

  • A kommunikáció szintjei;
  • Kommunikációs stílusok és alkalmazásuk a kitűzött célnak megfelelően;
  • Kommunikáció az önérdek-érvényesítés és az együttműködés metszetében;
  • Belső és külső kommunikáció;
  • Eszközök, technikák a gyakorlatban (hatékony kérdezés, aktív hallgatás, prezentációs technikák, strukturált beszédek tervezése).

Technikai információk: 
A képzés interaktív, gyakorlatorientált, műhelymunka típusú.
Időtartama 8 óra. 
A képzés résztvevői száma: 20-30 fő.

Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatalnál engedélyezett ’D’ képzési körbe tartozó képzés.

A képzés bemeneti követelménye az érettségi. 

 


Tárgyalástechnika

 

A tárgyalás egy vállalkozás lételeme, melyek kimenetele meghatározza a befektetőkkel, partnerekkel fennálló viszonyt, az ügyfelekkel való kapcsolattartás módját, az egész cég sikerességét. Éppen ezért a tárgyalástechnikai módszerek és eszközök ismerete hozzájárul a kedvező kimenetelű tárgyalások lefolytatásához.

A képzés célja fejleszteni a résztvevők tárgyalási és kommunikációs készségeit, mélyebb megértést adni a tárgyalás menetében, elemeiben, segítséget adni a kritikus elemek megtalálásában. 

 

Kiknek ajánljuk?
A képzést ajánljuk mindenkinek, akit hatékonyan és sikeresen szeretnék képviselni az érdekeiket tárgyalási helyzetekben projektjük, startupjuk előmozdulása érdekében. 

A képzés tartalma:

  • A tárgyalás koncepciójának megismerése, összefüggése az értékesítési technikákkal;
  • A tárgyaláshoz kapcsolódó célkitűzések megértése;
  • A sikeres tárgyaláshoz szükséges kompetenciák és készségek megértése;
  • Szerepjáték, visszajelzés, kérdezés, felmérés, következő lépések.

 

Technikai információk: 
A képzés interaktív, gyakorlatorientált, műhelymunka típusú.
Időtartama 4 óra. 
A képzés résztvevői száma: 10-16 fő

 

 Konfliktuskezelés

 

Életünk legtöbb területe, ahol más emberekkel dolgozunk együtt konfliktusokkal tarkított. A különböző nézőpontok, értékrendek, érvelések mind-mind táptalajként szolgálhatnak egy konfliktus kialakulásához. Ez teljesen normális folyamat, azonban fontos, hogyan kezeljük az ilyen szituációkat. A hatékony konfliktuskezelés révén elérhetjük, hogy ezek a helyzetek ne alacsonyodjanak „kinek van igaza” harcokká, hanem a közös célok mentén, a lehető legjobb megoldás megtalálásával, konstruktívan, tudatosan oldjuk meg őket.

A képzés célja a résztvevők felkészítése a konfliktushelyzetek tudatos felismerésére és hatékony kezelésére, jobb interperszonális kapcsolatok kialakítására. 

 

Kiknek ajánljuk?
A képzést ajánljuk mindenkinek, akit érdekel a téma és nyitott arra, hogy olyan eszközöket, technikákat ismerjen meg amelyek által a konfliktusokat azonosítani, tudatosítani, előre mutatóan meg tudja oldani.

A képzés elemei:

  • A konfliktusok típusai;
  • Konfliktuskezelési stílusok;
  • Alapelvek;
  • Konfliktuskezelési stratégiák és eszközök;
  • Gyakori hibák elkerülése, avagy mit ne csináljunk.

Technikai információk: 
A képzés interaktív, gyakorlatorientált, műhelymunka típusú.
Időtartama 4 óra, magyar nyelven elérhető. 
A képzés résztvevői száma: 12-20 fő

 

Pitch és story telling

 

A pitch nem csupán egy egyszerű prezentáció – mindössze pár percben olyan előadást kell tartanod, amely emlékezetes, tömör és informatív is egyben, amely alapján megjegyeznek és egyben fel is kelted az érdeklődést a befektetőkben, hallgatóságban. Hogyan állítsd össze ennek megfelelően a pitched? A képzés során megtanulhatod!

A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék a pitching és storytelling technikákat és megfelelően alkalmazzák azokat saját projektjük kapcsán.

 

Kiknek ajánljuk?
A képzést ajánljuk mindenkinek, akit érdekel a téma és aktuális számára az ötlete prezentálása befektetők, üzleti angyalok előtt, vagy egy versenyen.

A képzés tartalma:

  • Pitchek fajtái és elemei;
  • A pitch 12 legfontosabb karakterisztikája;
  • Jó gyakorlatok – tanulás a már elhangzott jó pitchekből;
  • Képességek és készségek, melyek egy jó pitch megtervezéséhez, megírásához és előadásához szükségesek;
  • Saját pitch megtervezése lépésről lépésre.

 

Technikai információk: 
A képzés interaktív, gyakorlatorientált, műhelymunka típusú.
Időtartama 4 óra. 
A képzés résztvevői száma: 10-16 fő

 

Prezentációs készségek

 

A prezentációs képesség magas szinten való művelése elengedhetetlen minden ötletgazdának, projekttulajdonosnak a startup világban. Az egész napos képzés az elméleti háttér átadása mellett lehetőséget ad a prezentációs eszközök gyakorlati alkalmazására szerepjátékok, improvizáció, tömörítés, visszajelzés kérés, összegzés által.

 

A képzés célja, hogy fejlessze a résztvevők képességeit, készségeit prezentációk tartása, a hallgatóságra tett hatás, a hallgatóság mélyebb bevonása, a közölni kívánt tartalom hatékony átadása és a hallgatóság reakcióira adott válaszok tekintetében. 

 

Kiknek ajánljuk?
A képzést ajánljuk azoknak, akik hatásos prezentációkat szeretnének tartani, szeretnének olyan technikákat megismerni, amelyek által átalakíthatják eddigi kommunikációjukat. 

A képzés tartalma:

  • Hogyan tegyünk jó benyomást a közönségre;
  • A prezentáció megtervezése megfelelő stratégia mentén;
  • A közönség megismerése;
  • Improvizációs technikák;
  • Prezentációs technikák;
  • Bevezetés, lezárás és utánkövetés.

 

Technikai információk: 
A képzés interaktív, gyakorlatorientált, műhelymunka típusú.
Időtartama 4 vagy 8 óra. 
A képzés résztvevői száma: 12-20 fő

 

 Ingyenes képzés az INPUT és a PWC által kidolgozott tananyaggal/tudásanyaggal

 

Jelentkezés:

Nagy Kata

Munkahely: 
Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Beosztás: 
Titkárságvezető
Cím: 
Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 
+ (36) (36) 429 - 612;429 - 613; 429 - 614 / 101
+ (36) (30) 456-2181
E-mail cím: 
kata.nagy@hkik.hu