Hatékony kapcsolattartás a hivatallal, a könyvelőkkel és a legfontosabb 2019 évi adóváltozások

Dátum: 
02.13 szerda 09:00 to 14:00
Helyszín: 
OK-TAT-60 Kft. 3000 Hatvan, Tanács u. 9. (bejárat a Nádasdy Tamás u. 8-10.)

A Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara és a Modern Vállalkozások Programja DIGITÁLIS KKV NAPOT tart Hatvanban, melynek fókuszában a Hatékony kapcsolattartás a hivatallal, a könyvelőkkel és a legfontosabb 2019 évi adóváltozások lesznek.

A cégkapu használata kötelező minden vállalkozásra nézve. Bevezetése mégis többnyire nehézséget okoz mindenkinek. Az elektronikus ügyintézés több egy újabb állami intézkedésnél, ha jól használjuk, megkönnyíti működésünket. Ma már rengeteg, szinte tökéletes megoldás létezik arra, hogy a tranzakciós könyvelési- és az adózási feladatokat egyszerűsítsük. Ismerje meg az ehhez használható programokat, hogy több idő maradjon a személyes kapcsolatokra! Készítse fel könyvelését és ügyfélkörét a változásokra!

 

A rendezvény helyszíne: OK-TAT-60 Kft. 3000 Hatvan, Tanács u. 9. (bejárat a Nádasdy Tamás u. 8-10.
Időpontja: 2019. február 13. 9:00-14:00

 

REGISZTRÁCIÓ

 

 

Program:

•    09:00 Köszöntő - Fülöp Gábor, Főtitkár, HKIK
 
•    09:10 Fókuszban a térségi vállalkozások – Modern Vállalkozások Programja 
Kaló Erika, IKT tanácsadó, Heves megye
 
•    09:30 Átlátható vizuális vezetői jelentések főkönyvekből néhány kattintással -Kristó Zoltán - Riport Applications Kft.
(Az automatizált menedzsment riportok megteremtik az összhangot a könyvelői munka és a cégvezetés között. Felejtse el az excel függvényeket és az óriás táblázatokat. Néhány kattintással töltse fel a meglévő főkönyveket és az eredményeket ossza meg ügyfeleivel.)
 
•    9:50 Papírmentes könyvelés és kapcsolattartás az ügyfelekkel - Hortobágyi Ágoston, DO-Q-MENT Kft.
(Sajnos, sokan azt gondolják, ha áttérnek az elektronikus számlázásra mindent megoldottak! Pedig dehogy! A DO-Q-MENT megoldása rávilágít és megoldást biztosít az összes dokumentum egyben kezelésére, hitelesen, papírmentesen.)

10:10-10:20 Kávészünet 

•    10:20  Bejövő számlák könyvelésének automatizálása - Szabó Dénes – Billcity Kft. 
(Több, mint 120 könyvelőirodával együtt dolgozva olyan megoldásokat fejlesztettünk ki, melyekkel nagymértékben csökkentheted az adatrögzítésre fordított munkaórákat. Az így felszabadult időben pedig végre elmehetsz pihenni, elfelejtve a feltorlódott munkákat és éjszakázásokat.)

•    10:40 Cégkapu használat és elektronikus ügyintézés a gyakorlatban - Ardó Péter – AR Consult Kft. 
(E- ügyintézés a gyakorlatban könyvelőknek, E-ügyintézés a gyakorlatban könyvelőknek, adószakértőknek, vezetőknek)

•    11:00 Cégkapu: elektronikus ügyintézés a hatósági eljárásokban- Antal Tünde hivatalvezető-helyettes – Hatvani Járási Hivatal
(- a gazdálkodó szervezetek számára előírt elektronikus kapcsolattartás jogszabályi háttere, kötelező cégkapu használat,
- az egyéni vállalkozókat érintő változások és elvárások,
- az elektronikus kapcsolattartás gyakorlati tapasztalatai cégkapuból hivatalos ügy indítása, e-Papír alkalmazás használata, gyakori kérdések, típushibák az eljárások során)
 
11:45 Szendvicsebéd – Lehetőség személyes konzultációra az IKT tanácsadóval és a kiállítókkal
 
•    12:05 – 13:30 2019. évi adóváltozások - Munkácsi Márta könyvvizsgáló, adószakértő 

Főbb témák:
                                                          
I. Az adóigazgatási eljárás változásai
                - Art változások: fogalmi változások, eljárási bírság, hatósági bizonyítvány, adótitok, kockázatos adózók közzététele, be nem jelentett foglalkoztatás bírsága, szokásos piaci ár
- Air módosítások: közös ellenőrzés külföldi adóhatósági ellenőrökkel, tanúvallomás megtagadás okainak bővülése, ideiglenes biztosítsi intézkedések változása, kötelező ellenőrzés, felülellenőrzés változása
- Avt módosítások: törvényszéki végrehajtás átadása, jogorvoslati eljárások, kérelmek pontosító szabályai

II. Társadalombiztosítási változások
-    Nyugdíjas munkavállalókat érintő változások, a járulékok mértéke, az új szochó törvény, a megváltozott kedvezmények rendszere
III. Szja és KATA változások
-    „cafateria” juttatások változása, fogalom változás a támogatás elszámolásban, ingatlan bérbeadás rezsiköltsége, bevallási tervezet egyéni vállalkozóknak
-    támogatáselszámolás változása a KATÁ-ban,  adóalanyiság választása, adóelőleg szabályváltozás, nem kizárólag üzleti célt szolgáló tárgyi eszközök
IV. Áfa változások
-    egy-és többcélú utalványok, MOSS rendszer egyszerűsítése, fordított adózás            rendszerének változásai, adómérték változások

13:30 személyes konzultáció az előadókkal

A rendezvény DÍJMENTES, de regisztrációhoz kötött. Regisztráció IDE KATTINTVA.