„Hogyan vezessem az e-építési naplót szakszerűen és jogszerűen?” - online konzultációs lehetőség

Dátum: 
05.27 szerda 09:00 to 16:00
Helyszín: 
Online

A Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara és a Heves Megyei Kormányhivatal Egri Járási Hivatala Hatósági Főosztály Építésügyi és Örökségvédelmi Osztály közös szervezésében online csoportos, igény esetén egyéni konzultációs lehetőséget biztosít mindazon vállalkozásoknak, akikben valamilyen bizonytalanság, kérdés merül fel e-építési napló jogszerű vezetésével kapcsolatban.

Szakértőnk: Szabó Gabriella - építésfelügyeleti szakügyintéző, Heves Megyei Kormányhivatal Egri Járási Hivatala Hatósági Főosztály Építésügyi és Örökségvédelmi Osztály

Időpont: 2020. május 27. 9:00 kezdéssel csoportos konzultáció keretében, max. 5-7 fő/csoportokban (jelentkezők számától függően). A csoport kialakítása a regisztrációk sorrendjében történik.

Egyéni, 15 perces konzultációs lehetőség 14:30-16:00 

A virtuális konzultáció alapszabálya, hogy a jelentkezések sorrendjében, első körben minden résztvevő max. 3 kérdést tehet fel. Amennyiben a konzultációra adott időből még marad és minden résztvevő megkapta a 3 kérdésére a választ, abban az esetben újabb kérdéseket lehet feltenni a szakértő részére.

 

A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Regisztráció: IDE KATTINTVA

 

Regisztrációs határidő: 2020. május 25. 16:00

 

A csatlakozáshoz szükséges linket és pontos időpontot a regisztrációkor megadott az e-mail címre küldjük el.

 

Pappné Ambrus Katalin

Munkahely: 
Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Beosztás: 
munkaerő-piaci referens, mestervizsga referens
Cím: 
3300 Eger, Faiskola u. 15.
Telefonszám: 
+ (36) (36) 429 - 612 122-es mellék
E-mail cím: 
katalin.ambrus{#}hkik.hu