Kommunikációs stílusok a női üzleti reggelin

Dátum: 
11.20 szerda 08:30
Helyszín: 
Család és KarrierPONT (Eger, Hadnagy utca 6.)

Vállalkozó nőként mindannyian vezetőként is jelen vagyunk a vállalkozásunk életében, még akkor is, ha egyszemélyes vállalkozásról beszélünk, hiszen nap mint nap tárgyalásokat bonyolítunk, megbeszéléseken veszünk részt és üzleti partnerekkel kerülünk interakciókba. Egyes források szerint ébrenlétünk több mint 80 százalékát információszerzéssel és az információk átadásával töltjük. 

 

Ugyanakkor azt is megfigyelhetjük, hogy a vezetők hozzáállása a különféle kommunikációs helyzetekhez nagymértékben különböző. Vannak, akik élvezik és energiával tölti fel, ha nagy plénum előtt kell megnyilvánulniuk, mások tartalmas, élvezhető és egyértelmű írásos beszámolókat állítanak össze szívesebben. És vannak, akiknek egy levél megírása is nehézséget okoz és folyamatos önmarcangolással élnek, azt érezve, hogy nem tudtak úgy információt átadni, ahogyan szerettek volna. Szerencsére a kommunikációs képességek fejleszthetők, a kommunikáció alapjai sikerrel elsajátíthatók bárki számára, aki időt és energiát fordít erre a kérdésre.

A következő üzleti reggelin a téma a „Vezetői kommunikáció és a kommunikációs stílusok” lesz, melyet Bánfi-Csizmadia Edit HR expert, organization developer, life és business coach tart.

Annak érdekében, hogy az inspirációs kétperceseket is egy kicsit megújítsuk és felpörgessük, arra kérünk benneteket, hogy gondoljátok át, a fenti témával kapcsolatban mik azok, amik elgondolkodtatnak. Milyen kérdéseitek merülnek fel, vannak-e olyan cikkek, tanulmányok, hírek, melyek szembe jöttek veletek és megosztanátok, a saját vállalkozásotokban a kommunikáció milyen formákban jelenik meg, személy szerint mik azok, amik nehézséget okoznak, milyen stratégiát alkalmaztok a nehéz helyzetek leküzdéséhez, stb. 

A kétperceseket betartjuk, hiszen ezek azok a gondolatok, ötletek, melyek előrevisznek, közös gondolkodást eredményeznek és hozzájárulnak a csoport fejlődéséhez.

A reggeli változatlanul ingyenes*, de regisztrációhoz kötött.

 

Helyszíne: Család és KArrierPONT (Kamaraház, Eger, Hadnagy utca 6. 6-os kapucsengő)
Időpont: 2019. november 20. Érkezés, regisztráció 8,15-ig.
Időtartam: 8:30-10:00

 

REGISZTRÁCIÓ: IDE KATTINTVA

 

A programot ingyenesen biztosítjuk a résztvevőknek, mert a program a „Nők a munka világában, Heves megyében (EFOP-1.2.9-17-2017-00046) című pályázat keretében és forrásaiból valósul meg.

 

Nagy Kata

Munkahely: 
Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Beosztás: 
Titkárságvezető
Cím: 
Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 
+ (36) (36) 429 - 612;429 - 613; 429 - 614 / 101
+ (36) (30) 456-2181
E-mail cím: 
kata.nagy@hkik.hu