Az energiapiac drámai átalakulása miatt számos vállalkozás került abba a helyzetbe, hogy áramszoláltatója nem ad számára árajánlatot, vagy villamosenergia-hiányra hivatkozva felmondja a már megkötött szerződéseket.
A Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara egyeztetést folytatott közvetlenül az MVM Zrt-vel, akik megerősítették, hogy minden ajánlatkérésre érdemben válaszolni fognak, de a megnövekedett ügyfélforgalom miatt hosszabb ügyintézési határidővel tudnak csak válaszolni. Ezért türelmét kérik az ajánlatkérő vállalkozásoknak.
Javaslatuk, hogy az alábbi e-mail címre és tartalommal írjanak a vállalkozások e-mailt az MVM-nek.
E-mail cím: ertekesites.ugyfelszolgalat@mvm.hu
Javasolt tartalom:
- Felhasználó neve
- Adószám
- Irányítószám
- Település
- Cím utca, házszám
- Kapcsolattartó neve
- Telefonszáma
- E-mail címe
- Villamosenergia felhasználási hely azonosítója
- Tervezett éves villamosenergia felhasználás
- Melyik időszakra szeretne ajánlatot kérni?
- Sokat gyorsíthat a folyamaton, ha levele mellé csatolja 1 villanyszámláját, éves elszámolóját.