Az energiapiac drámai átalakulása miatt számos vállalkozás került abba a helyzetbe, hogy áramszoláltatója nem ad számára árajánlatot, vagy villamosenergia-hiányra hivatkozva felmondja a már megkötött szerződéseket. 

A Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara egyeztetést folytatott közvetlenül az MVM Zrt-vel, akik megerősítették, hogy minden ajánlatkérésre érdemben válaszolni fognak, de a megnövekedett ügyfélforgalom miatt hosszabb ügyintézési határidővel tudnak csak válaszolni. Ezért türelmét kérik az ajánlatkérő vállalkozásoknak.

Javaslatuk, hogy az alábbi e-mail címre és tartalommal írjanak a vállalkozások e-mailt az MVM-nek. 

E-mail cím: ertekesites.ugyfelszolgalat@mvm.hu

Javasolt tartalom:

  • Felhasználó neve
  • Adószám
  • Irányítószám
  • Település
  • Cím utca, házszám
  • Kapcsolattartó neve
  • Telefonszáma
  • E-mail címe
  • Villamosenergia felhasználási hely azonosítója
  • Tervezett éves villamosenergia felhasználás
  • Melyik időszakra szeretne ajánlatot kérni?
  • Sokat gyorsíthat a folyamaton, ha levele mellé csatolja 1 villanyszámláját, éves elszámolóját.