Cserta Szandra TikTok tartalomgyártó tartotta szerdán Füzesabonyban az workshopot, ahol a vállalkozások azt tanulhatták meg, hogy a közösségi oldalokon használt rövid videós tartalmak, hogyan tudják növelni vállalkozásuk eredményeségét.
A Heves Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által szervezett rendezvényen kézműves vállalkozások vettek részt. A program során nem csak a videókészítés technikai részleteit, de marketingstratégiájuk kidolgozásához is segítséget kaptak.
A szakértő elmondta, a megfelelő hatás elérése érdekében heti négy videót szükséges kiposztolni és reagálni a hozzászólásokra. Érdemes pontosan meghatározni a vásárlói célcsoportunkat és egyértelmű értékajánlatot megfogalmazni, hiszen így tudjuk legjobban pozícionálni vállalkozásunkat és termékünket.
A felhasználók 75 %-a szórakozás miatt megy fel videós tartalmakat bemutató közösségi oldalakra, mint a TIKTOK, vagy a youtube. Kutatások szerint a TIKTOK felhasználók átlag életkora 38 év, vagyis nem mondható, hogy a tinédzserek játékszere- hangsúlyozta Cserte Szanda.

Sok apró és egyszerű videót kell közzé tenniük a vállalkozásoknak, ami mindennapi problémákról szól közvetlen hangnemben. A honlapokhoz hasonlóan itt is érdemes a keresőoptimalizálásra (SEO) koncentrálni, hiszen a google keresőmotorok is az oldalra navigálják az internet felhasználókat.
Az előadó a tréning során nagy hangsúly helyezett arra, hogy a vállalkozások meg tudják fogalmazni saját értékajánlatukat, azt, hogy miben különlegesek és egyediek.
A résztvevők a helyszínen ki is próbálhatták a tanultakat. Nagyon értékes és keretív videók készültek.
